piątek, 28 lutego 2014

Dyrektor generalny Barcelony o umowie z Intelem

Dy­rek­tor ge­ne­ral­ny Bar­ce­lo­ny po­ja­wił się na Mo­bi­le World Con­gres, gdzie ra­zem z dy­rek­tor­ką ds. pa­tro­na­tu glo­bal­ne­go In­te­lu, Co­urt­nee We­sten­dorf, opo­wia­dał o umo­wie spon­sor­skiej.
Rossich and Westendorf, at the Intel stand in the Mobile World Congress
Na sto­isku In­te­lu pod­czas Mo­bi­le World Con­gres w Bar­ce­lo­nie An­to­ni Ros­sich tłu­ma­czył w czwar­tek zna­cze­nie słów „Més que un club” i wy­ra­ził chęć, by wa­lo­ry Bar­ce­lo­ny – wy­si­łek, pra­ca, dru­ży­na, skrom­ność, sza­cu­nek i am­bi­cja – mia­ły od­zwier­cie­dle­nie w umo­wach spon­sor­skich, tak jak w przy­pad­ku In­te­lu. „To umo­wa, któ­ra nie jest je­dy­nie związ­kiem dwóch ma­rek, ale ozna­cza po­łą­cze­nie war­to­ści”.

Ros­sich tłu­ma­czył, że te pod­sta­wy są zgod­ne z glo­bal­ną Bar­ce­lo­ną. Przy­po­mniał, że to wła­śnie ka­ta­loń­ski klub ma naj­wię­cej ki­bi­ców na ca­łym świe­cie, oko­ło 350 mi­lio­nów, a tak­że jest bez­dy­sku­syj­nym li­de­rem na por­ta­lach spo­łecz­no­ścio­wych, gro­ma­dząc po­nad 100 mi­lio­nów osób.

Mó­wiąc o rze­czach, któ­re wy­nik­ną z po­ro­zu­mie­nia z In­te­lem, za­rów­no Ros­sich, jak i We­sten­dorf pod­kre­śli­li prze­ka­za­nie La Masíi naj­now­szej tech­no­lo­gii, ja­ka po­mo­że w kształ­ce­niu mło­dych pił­ka­rzy pod wzglę­dem na­uko­wym i per­so­nal­nym. Po­nad­to sta­dion Bar­ce­lo­ny zo­sta­nie wy­po­sa­żo­ny w naj­now­szą tech­no­lo­gię, a po­pra­wie ule­gną do­świad­cze­nia ki­bi­ców przy­by­wa­ją­cych na Camp Nou.
 Źródło: FCBarcelona.cat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz